×

Този уебсайт използва бисквитки. Ако продължите да използвате уебсайта, Вие потвърждавате съгласието си с тяхната употреба. Прегледайте нашите Декларация за поверителност за повече детайли.

Начало / Помощ & Контакти

Помощ & Контакти

ОСНОВНИ ВЪПРОСИ


АКАУНТ


ПОРЪЧКИ


СЛЕД ПОРЪЧКА


ПЛАЩАНЕ


ОТЗИВИ & РЕЙТИНГИ


ВАШИЯТ ВЪПРОС ГО НЯМА ТУК?

ОСНОВНИ ВЪПРОСИ

Защо да използвам SNACK.BG?

SNACK Ви предлага най-добрите доставки в града!
Толкова е просто.
1 - Всичко е онлайн: вече не е необходимо да се обаждате по телефона;
2 - Всичко е лесно: поръчайте от любимия си ресторант само с няколко кликвания;
3 - Всичко е кристално ясно: поръчки, обновявани в реално време & детайлно обяснени статуси;
4 - Всичко е ефективно: бърз достъп до различни адреси за доставка, ексклузивна рейтинг система, Отзиви и още много страхотни функции!
5 - Всичко е наша грижа: грижим се за Вашите поръчки чрез безупречно обслужване!

SNACK.BG 100% безплатен ли е?

Да!
Можете да използвате уебсайта безплатно без ограничения.
Но, разбира се, ако поръчате храна, ще трябва да платите за нея! ;-)

АКАУНТ

Забравих си паролата, какво да направя?

В случай на липсваща парола, можете да се възползвате от следната функция: Изгубена парола

Мога ли да имам повече от един адрес за доставка?

Да.
Можете да имате няколко адреса за доставка!
Системата с 'кратките наименования' Ви помага да ги избирате бързо.

За да промените/добавите адрес, трябва да следвате следните стъпки:
1 - Впишете се във Вашия акаунт;
2 - След това кликнете на 'АКАУНТ', който се намира горе в лентата с опции;
3 - След това кликнете на 'МОИТЕ ДАННИ', което се появява след 'АКАУНТ';
4 - Тогава можете да променяте/добавите адрес.
Забележка: не забравяйте да кликнете на 'Запази Промените' след като приключите с промените.

Забележка: за да премахнете адрес, кликнете на 'Изтрий'.

Как да си променя личните данни?

1 - Трябва да се впишете в своя акаунт;
2 - Тогава кликнете на 'АКАУНТ', което се намира горе в лентата с опции;
3 - След това кликнете на 'МОИТЕ ДАННИ', което се появява след 'АКАУНТ';
Тогава можете да променяте своите лични данни и информация за акаунта, включително Вашата парола и др.

ПОРЪЧКИ

Как да избера най-добрите ресторанти?

SNACK предлага ефективната система на ‘Звездно оценяване’.
Всеки ресторант има звезден рейтинг.
Колкото повече звезди, толкова по-добре.
Всеки път, когато потребител на SNACK прави поръчка, той получава възможността за отзив.
По този начин ние подсигуряваме факта, че отзивите и оценките са искрени и обективни.
Само регистрирани потребители на SNACK могат да оценяват и да пишат отзиви!
Мигновено разбирате кое е добро и кое не е по Вашия вкус.

Как да процедирам с тип поръчка ‘Вземи сам’?

На страницата на кошницата Ви можете да изберете опцията ‘Вземи сам’ (или доставка).
В случай, че ресторантът работи единствено с доставки до дома, опцията 'Вземи сам' е деактивирана.

Мога ли да съчетая поръчки от различни ресторанти?

За съжаление това не е възможно.
Ако искате да поръчате от друг ресторант, ще трябва да направите отделна поръчка.

Лесно ли е да се направи поръчка?

Много е лесно да поръчате:
1 - Изберете ресторанта, който харесвате,
2 - Изберете ястието, което Ви се хапва,
3 - Потвърдете поръчката.
И това е всичко!

Какво се случва след това?

1 - Ресторантът получава и приема Вашата поръчка,
2 - вие получавате и-мейл, потвърждаващ това одобрение (с детайли относно времето необходимо за приготвяне),
3 - храната е готова да бъде взета от ресторанта или доставена до Вашия дом.
4 - Вие се наслаждавате на момента!
Да, толкова е просто! :-)

Забележка: ако по някаква причина, ресторантът не е в състояние да приеме поръчката Ви, тя ще бъде отказана, а Вие ще бъдете уведомени чрез и-мейл.

СЛЕД ПОРЪЧКА

Къде мога да видя статуса на поръчката си?

Докато сте вписани във Вашия профил на уебсайта, ще можете да виждате настоящия статус на поръчката си.
Статусът бива обновяван в реално време.
Всичко е кристално ясно със SNACK! :-)

Какво да направя, ако нещо не е наред с поръчката ми?

Откажете я преди ресторантът да я е приел и веднага създайте нова поръчка.

Мога ли да променя поръчка, щом веднъж съм я направил?

Ако ресторантът все още не е одобрил поръчката Ви, можете да я откажете.
Ако ресторантът вече е приел поръчката Ви, Вие не можете да я променяте или откажете повече.

Току що си получих поръчката и нещо липсва?

Много съжаляваме да го чуем!
В случай, че има липсващи или сбъркани артикули в поръчката Ви, следвайте следните стъпки:
1 - Проверете своето и-мейл потвърждение или страницата с детайлите на поръчката Ви, за да се уверите, че артикулът е бил включен;
2 - Обадете се по телефона на ресторанта, за да им дадете възможността да дадат обяснение на проблема;
3 - Допълнително, ние бихме се радвали да се свържем с ресторанта от Ваша страна, за да Ви помогнем.

ПЛАЩАНЕ

Как мога да платя?

За момента предлагаме само плащане в брой при дставка.
Още методи на плащане ще бъдат добавени за в бъдеще.

ОТЗИВИ & РЕЙТИНГИ

Трябва ли да напиша отзив?

Да, моля!!!
Ние искаме да знаем и Доброто, и Лошото.
Всички потребители на SNACK искат едно и също нещо!!!
Всички ресторанти трябва да знаят какво трябва да подобрят и съответно обичат да знаят, когато са се справили безупречно! :-)
И да, с помощта на оценките и отзивите, можете да бъдете сигурни, че ресторантите специално ще се погрижат да сте удовлетворени от техните услуги!

Така че, моля, оставяйте Вашия отзив след всяка поръчка!

Как да напиша отзив?

За да направите отзив, следвайте следните стъпки:
1 - Впишете се във Вашия акаунт;
2 - Кликнете на 'ПОРЪЧКИ' от лентата с опции отгоре на страницата;
3 - Ще имате възможността да напишете отзив за всяка поръчка;
4 - Просто следвайте инструкциите и това е всичко!

Защо моят отзив все още не е добавен?

Всеки отзив бива проверен от член на нашия екип.
Публикуваме единствено отзиви с уместно съдържание.
Дори ако отзивът не е публикуван по подобни причини, звездната Ви оценка все още участва в цялостната калкулация .
Всички отзиви имат значение!

Когато направя отзив, как той бива показан на уебсайта?

Ние показваме:
- Броят звезди;
- Кога е публикуван отзивът;
- Видът доставка (Вземи сам или Доставка до дома);
- И Вашето съобщение.
Не публикуваме никаква лична информация на публичния уебсайт.

Важно: ресторантът ще види Вашия отзив и оценка заедно с детайлите от Вашата поръчка.
По този начин ресторантските служители могат да са сигурни, че оценките са искрени и обективни.

Как работи системата със звезди на ресторантите?

Всяка оценка награждава ресторанта с определено количество звезди (до 5).
Разделяме броя на всички звезди на броя на оценките и получаваме средния звезден рейтинг.

Какво значи ‘Процент на Отговор’?

Всяка поръчка е взета в предвид при тази калкулация.
Всеки път, когато ресторантът не валидира (или откаже) поръчка, Времето за реакция се повишава.
Тази стойност Ви помага да разберете кои са най-отдадените ресторанти.

Какво значи ‘Време на Отговор’?

Всяка одобрена поръчка е включена в тази калкулация.
Ние отброяваме времето между моментът на изпращане на поръчката от Ваша страна и получаването й от ресторанта,
и момента, в който ресторантът я приеме или откаже.
Разбира се, най-бързо реагиращите ресторанти са също така най-отдадените.

ВАШИЯТ ВЪПРОС ГО НЯМА ТУК?

Как мога да се свържа със SNACK за други въпроси?

От каквото и да се нуждаете, свържете се с нас!
Нашите дружелюбни служители от 'поддръжка клиенти' са винаги насреща, за да Ви помогнат!
Телефон: 0887 707 607 - Понеделник до Неделя, 10:00 - 22:00
И-мейл: snack.ood@gmail.com